Nowatorski model wystąpień publicznych Czaplińskiego-Fefeckiego

Wyobraź sobie, że każde SKUTECZNE wystąpienie publiczne jest jak góra lodowa.

To co jest widoczne na powierzchni, to Twoje konkretne wystąpienie, czyli to co widzi i słyszy Twoja publiczność. Tutaj oddziałujesz głównie na wyobraźnię.

To co jest pod wodą  pozwala Ci na projektowanie emocji u Twoich widzów/słuchaczy. Są to wszystkie elementy, których nie widać, ale są podświadomie oceniane i często w dużym stopniu stanowią o sukcesie Twojej prezentacji. 

Na "powierzchni"... działasz na wyobraźnię

Treść Twojego wystąpienia i opowiedziana historia

Wypracowana przez Ciebie forma wizualna oraz wykorzystane przez Ciebie pomoce wizualne

To w jaki sposób prowadzisz dialog z widownią

Pod "wodą"... dostajesz narzędzia, aby działać na emocje i ogólny odbiór wystąpienia

Wyraźne mówienie i dobra dykcja

Niski głos, przyjemny w odbiorze dla słuchaczy

Mówienie w odpowiednim tempie – nie za w wolno, nie za szybko

Odpowiednie akcentowanie przekazywanej treści

Jaki jest prawdziwy cel wystąpień publicznych?

Celem wystąpień publicznych nie jest zrobienie wyłącznie wrażenia na słuchaczach i olśnienie ich swoją erudycją! Potraktuj swoje wystąpienie jako początek “podróży” swoich słuchaczy/ widzów!

Prawdziwym celem wystąpienia publicznego jest przekonanie słuchaczy, by wykorzystali otrzymane od Ciebie informacje i podjęli decyzję, że chcą je wdrożyć w swoją pracę lub życie. 

Mówiąc innymi słowami: prawdziwy mistrz wystąpień publicznych, umiejętnie operując głosem, mową ciała oraz odpowiednio zbudowaną opowieścią potrafi wpłynąć na słuchaczy w taki sposób, że na zakończenie wystąpienia jego słuchacze chcą samodzielnie kontynuować swoją “podróż” posiłkując się jego radami. 

O czym mówi prezenter?

Przykładowy skutek, jaki może chcieć on wywołać u słuchaczy

Przedstawienie nowego modelu pracy w sprzedaży

Akceptacja nowych zasad i chęć pracy w nowym modelu

Przekazanie wyników sprzedażowych za dany kwartał i planów na kolejny

Motywacja do poprawy wyników w kolejnym okresie

Skuteczne metody digitalizacji Klientów podczas stacjonarnych w salonie sprzedaży

Chęć zastosowania zaprezentowanych metod w codziennej pracy z Klientami

Nauczymy Cię skutecznie przekonywać słuchaczy dzięki praktycznemu zastosowaniu modelu Czaplińskiego-Ferfeckiego!

Zdefiniuj swoje potrzeby i znajdź kurs, który go rozwiąże

W zależności od Twoich potrzeb nauczymy Cię skutecznie korzystać z naszego modelu w sposób kompleksowy lub wdrożymy Cię w jego poszczególne elementy.