Regulamin sklepu mlearn.pl

Data publikacji Regulaminu: XX.06.2024 t.

Regulamin określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

§ 1 Definicje
Na potrzeby Regulaminu sklepu internetowego mlearn.pl, przyjmuje się następujące definicje:
1) Regulamin – Regulamin sklepu internetowego mlearn.pl.
2) Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://mlearn.pl.
3) Konto Klienta – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto Klienta.
4) Panel kursanta – miejsce, w którym Kupujący ma dostęp do Konta Klienta oraz wszystkich zakupionych przez siebie Produktów.
5) Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
6) Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
7) Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),
8) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna kupująca w Sklepie.
9) Sprzedawca – Framed by Szymon Ferfecki, NIP 5512226342, z siedzibą przy ul. Siedmiogrodzkiej 26, 01-204 Warszawa
10) Strona – Kupujący lub Sprzedający
11) Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
12) Produkt – oferowany na stronie kurs online lub e-book
13) Mentor – instruktor współpracujący z mlearn.pl, prowadzący konsultacje on-line.
14) Usługa – oferowana na stronie konsultacja online z wybranym Mentorem
15) Pakiet – zbiór Produktów i/lub Usług sprzedawanych razem.
16) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Usługi ze Sprzedawcą.
17) Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty lub usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby Produktów lub Usług.
18) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
19) Urządzenie – komputer lub inne urządzenie Kupującego, w tym mobilne zdolne do połączenia z Internetem, posiadające przeglądarkę, a w przypadku Usługi dodatkowo z zainstalowaną aplikacją Google Meet, posiadające wbudowaną lub przyłączaną kamerę, głośnik i mikrofon.
20) Operator Płatności – XXXXXX

§ 2 Adresy do korespondencji
1. Korespondencja elektroniczna: kontakt@mlearn.pl
2. Korespondencja listowna: Framed by Szymon Ferfecki, ul. Siedmiogrodzka, 01-204 Warszawa

§ 3 Postanowienia wstępne
1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów i Usług oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci oferowanych Produktów i Usług.
2. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
3. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
1) Urządzenie z dostępem do Internetu.
2) standardowy system operacyjny,
3) przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
4) aktywne konto e-mail, aby móc złożyć i otrzymać zamówienie.
4. Do korzystania z Produktów konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne Urządzenie Kupującego:
1) dostęp do Internetu, najlepiej z szybkością umożliwiającą odbiór plików video i audio (w przypadku kursów online),
2) standardowy system operacyjny,
3) przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
4) w przypadku dostępu do Usług dostęp do urządzenia z kamerą, głośnikami i mikrofonem lub zestawem słuchawek z mikrofonem oraz z zainstalowanym programem Google Meet, a także posiadanie aktywnego konta Google,
5) standardowa przeglądarka plików, w szczególności obsługująca pliki „pdf” (np. Acrobat Reader),
6) możliwość odtwarzania plików audio i wideo,
7) posiadanie aktywnego adresu e-mail,
8) umowa zakupu usług.

§ 4 Prawa własności intelektualnej
1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Produkt stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Produktu przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Szkolenia i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 5 Zakupy w sklepie
1. Ceny usług mogą się różnić w zależności od rodzaju Produktów, Usług lub ich Pakietów,
2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są całkowitymi cenami brutto za Produkt, Usługę lub Pakiet.
3. Wybrany Produkt, Usługę lub Pakiet należy dodać do Koszyka w Sklepie.
4. Kupujący może przejrzeć Koszyk, a następnie przejść do płatności za Zamówienie.
5. Kupujący może wykonać czynności w opisane w ust. 4 za pomocą ikony symbolizującej Koszyk dostępnego w nagłówku strony.
6. Kupujący wybiera metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
7. Wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru płatności przelewem bankowym lub kartą u Operatora Płatności XXXX. Jedyną formą płatności za Usługę jest płatność elektroniczna za pośrednictwem Operatora Płatności,
8. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego a następnie kliknięciu w przycisk w przycisk „Zamawiam i płacę”. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu Produktu, Usługi lub Pakietu,
9. W przypadku zakupu Usługi – termin jej realizacji jest ustalany bezpośrednio z Mentorem indywidulanie po jej zakupieniu.
10. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrany Produkt, Usługę lub Pakiet.
11. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą Strony zawarły Umowę na Produkt, Usługę lub Pakiet.
12. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Jeżeli Kupujący zaznaczył w formularzu zamówienia, że chce otrzymać fakturę, na podany adres e-mail otrzyma dodatkowo fakturę.
13. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
14. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto Klienta lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu.
15. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 6 Realizacja zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
3. Dostawa jest realizowana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są drogą elektroniczną i są dostępne w Panelu Kursanta.

§ 7 Zakładanie konta w sklepie
1. Aby założyć Konto Klienta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, email.
2. Założenie Konta Klienta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto Klienta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Kupujący ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres wskazany w § 2.

§ 8 Udostępnienie i korzystanie z zakupionych Produktów
1. Zakupione Produkty zostaną udostępnione Kupującemu poprzez przesłanie mu na podany w formularzu zamówienia adres e-mail danych dostępowych do Konta Klienta i Profilu Kursanta.
2. Dane dostępowe, o których mowa w ust. 1 zostaną wysłane Kupującemu po zawarciu Umowy sprzedaży i zapłacie za Zamówienie.
3. Korzystanie z Produktów odbywa się z poziomu Panelu Kursanta i wymaga połączenia z Internetem.
4. Kupujący uzyskuje dostęp do Produktu za pomocą Panelu Kursanta na czas nie krótszy niż 1 rok. Sprzedawca w wyjątkowej sytuacji może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do Produktu w trybie on-line, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.

§ 9 Szczegółowe zasady oferowania Usługi
1. Zakupiona Usługa zostanie potwierdzona dla Kupującego poprzez przesłanie mu na podany w formularzu zamówienia adres e-mail potwierdzenia zakupu online.
2. Dane, o których mowa w ust. 1 zostaną wysłane Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy.
3. Kupujący ma czas 6 miesięcy od daty zakupu Usługi na umówienie się z Mentorem na realizację Konsultacji. Po tym czasie prawo do wykupionej Usługi wygasa.
4. Kupujący potwierdza swoją gotowość i dostęp do Urządzenia, Internetu i aktywnego konta Google Meet umożliwiającego jego połączenie ze Sprzedającym w programie Google Meet, w tym poprzez video-odbieranie obrazu, dźwięku i nadawanie obrazu (kamera) i dźwięku (mikrofon). Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wyżej wymienione braki u Kupującego w tym zakresie.
5. W przypadku, gdy z powodów niezależnych od Kupującego, Kupujący nie może zrealizować Usługi w umówionym terminie poinformuje niezwłocznie Sprzedającego na adres email podany w regulaminie, ale nie później niż na 72 godziny przed ustalonym terminem realizacji Usługi. W takim przypadku Strony dołożą starań, aby ustalić nowy i ostateczny termin Usługi dogodny dla Stron.
6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że połączenie się przez Kupującego ze Sprzedającym poprzez Google Meet w ramach zakupionej Usługi jest równoznaczne z utratą prawa do odstąpienia od Umowy.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klientowi Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w § 11 Regulaminu.
3. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w posiadanie Produktu lub Usługi.
4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na mailem lub w formie listownej na adres wskazany w §2.
5. Klient Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. W przypadku wysyłania przez Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
8. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a Kupujący traci dostęp do zakupionych Produktów i/lub Usług.

§ 11 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
1. W przypadku zamówienia Produktu, Konsument, który rozpocznie korzystanie z Produktu, czyli Pobierze plik e-book lub rozpocznie kurs przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 12 Odpowiedzialność za wady
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Produkt, Usługę lub Pakiet wolne od wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
3. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Produktu, Usługi lub Pakietu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość e-mail lub listownie na adresy wskazane w § 2.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia reklamacji.

§ 13 Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
4. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w § 2.
5. W zawiadomieniu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
8. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
1) obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
2) w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania rozpatrzenia reklamacji oraz usuwa dostęp do produktu w Panelu Klienta.
9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

§ 14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
1) mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
2) pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
3) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów oraz organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów
4) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/,
2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

§ 15 Dane osobowe oraz pliki cookies (ciasteczka)
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę oraz wykorzystywania plików cookies (ciasteczek) zawiera Polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

§ 16 Zastrzeżenia
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na Stronie.
2. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.
3. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
4. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
5. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
6. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
1) ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
2) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
3) ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
8. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy bezwzględnie obowiązujące.

§ 17 Postanowienia dotyczące kupujących niebędących Konsumentami
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
2. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

§ 18 Postanowienia dotyczące zmian regulaminu
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, to jest:
1) zmiany przepisów prawa;
2) zmiany sposobów płatności i dostaw;
3) zmiany w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej przez Sprzedawcę;
2. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Kupującego poprzez zamieszczenie informacji na Stronie oraz wysłanie stosownego powiadomienia na adres e-mail podany podczas rejestracji w Sklepie.
3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich publikacji.
4. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia Zamówienia.
5. W przypadku braku akceptacji planowanych zmian Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu.

Załącznik 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Do: Framed by Szymon Ferfecki
Ul. Siedmiogrodzka 1
01-204 Warszawa

Ja, ……………………………………………., niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży o świadczenie następującego treści cyfrowej w postaci produktu/ usługi:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zawarcia Umowy sprzedaży/ odbioru Produktu/ usługi ………………………………………………………………
Imię i nazwisko Konsumenta: ……………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres Konsumenta: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot środków na niżej podany numer rachunku bankowego:
………………………………………………………………………………………………………………

Podpis Konsumenta
…………………………………………….
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data …………………………………….